مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-09سياسي

تولید پوش سنگ مضجع مطهر حضرت رضا(ع) به دست بانوان هنرمند مشهدی


به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، پروژه تولید پوش سنگ مضجع منور حضرت رضا(ع) برای نخستین بار به دست بانوان هنرمند مشهدی در باغ اردوگاه خاتون آغاز شد.

- مشهد - به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، پروژه تولید پوش سنگ مضجع منور حضرت رضا(ع) برای نخستین بار به دست بانوان هنرمند مشهدی در باغ اردوگاه خاتون آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در مراسمی با حضور محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد مشاور و معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، کارگاه تولید پوش سنگ مضجع شریف ثامن الحجج (ع) آغاز به کار کرد.

فاطمه دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در این مراسم با بیان اینکه ایده اصلی این طرح معنوی از سوی تولیت آستان قدس رضوی مطرح شده است، ابراز کرد: برای اجرای این طرح شماری از بهترین متخصصان امور طراحی و دوخت با مرکز مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس همکاری می کنند و پس از طراحی 100 طرح اولیه و تأیید هنری مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس، یک طرح به تصویب نهایی رسید.

وی نام طرح را برگرفته از حدیث سلسله الذهب دعوت به حریم حرم ولایت الله عنوان کرد و ادامه داد: در این کار فاخر، مجموعه‎ای از آیات شریف قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پوش سنگ مضجع مطهر حضرت رضا(ع) به دست بانوان هنرمند مشهدی

تولید پوش سنگ مضجع مطهر حضرت رضا(ع) به دست بانوان هنرمند مشهدی