مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-09سياسي

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و سپاه الغدیر یزد


فرمانده سپاه الغدیر یزد در در دیدار رییس و معاون سازمان جهاددانشگاهی استان بر گسترش همکاری ها و تعاملات طرفین با یکدیگر تاکید کرد.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد در در دیدار رییس و معاون سازمان جهاددانشگاهی استان بر گسترش همکاری ها و تعاملات طرفین با یکدیگر تاکید کرد.

مهدی باصولی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در دیدار صبح امروز خود با سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن تبریک اعطای درجه سرداری به وی، گفت: خوشبختانه در حال حاضر جهاددانشگاهی استان با سپاه الغدیر همکاری های خوبی در اجرای طرح سرباز مهارت دارد و امیدواریم شاهد گسترش همکاری های طرفین در سایر بخش ها نیز باشیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی سرباز مهارت برای 220 نفر از سربازان وظیفه سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان براساس سهمیه اولیه، گفت: این دوره ها شامل آموزش مهارت های زندگی و کارآفرینی در دو گروه سربازان زیر دپلم و بالای دیپلم به مدت 80 ساعت از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های اموزشی جهاددانشگاهی به وی‍ژه در بخش ارائه آموزش های آنلاین با توجه به شیوع بیماری کرونا، در مورد ارائه خدمات آموزشی به نیروها و کارکنان سپاه الغدیر و و خانواده هایشان از سوی این سازمان اعلام آمادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و سپاه الغدیر یزد

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و سپاه الغدیر یزد