مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-09اقتصادي

عرضه نرم افزاری برای ترکیب رنگ ها با بیشترین میزان دقت


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان نرم افزاری برای ترکیب رنگ های مختلف برای کاربردهای صنعتی عرضه کردند که به گفته آنها این نرم افزار با هزینه های کم و دقت بالا رنگ ترکیبی مورد نظر صنایع را ارائه می دهد.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان نرم افزاری برای ترکیب رنگ های مختلف برای کاربردهای صنعتی عرضه کردند که به گفته آنها این نرم افزار با هزینه های کم و دقت بالا رنگ ترکیبی مورد نظر صنایع را ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تاری نجارکلایی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: برخی صنایع در جریان تولید محصولات نیازمند ترکیب رنگ ها با یکدیگر هستند و این فرایند که عملیات رنگ همانندی یا تینت نام دارد، برای سالیان متمادی به صورت دستی انجام می شد؛ چراکه نرم افزارهای خارجی قیمت های نسبتاً بالایی دارند؛ از این رو نرم افزاری را طراحی کردیم که با کمترین قیمت، عمل ترکیب رنگ برای به دست آوردن رنگ مطلوب را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه ترکیب رنگ ها به صورت دستی باعث هدر رفت حجم قابل توجهی از مواد اولیه گران بها می شود، خاطر نشان کرد: ولی این نرم افزار قادر است در کمترین زمان ممکن، بیشترین دقت و با کمترین هدر رفت مواد اولیه، رنگ مورد نظر صنایع را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نرم افزاری برای ترکیب رنگ ها با بیشترین میزان دقت

عرضه نرم افزاری برای ترکیب رنگ ها با بیشترین میزان دقت