مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-09اجتماعي

پالایش زیست محیطی صنایع شهرستان کنارک


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک از پایش صنایع فعال این شهرستان در هفته محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک از پایش صنایع فعال این شهرستان در هفته محیط زیست خبر داد.

حسن ذاتی کیخا گفت: به منظور حفظ محیط زیست و به حداقل رساندن آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت های صنعتی، صنایع این شهرستان مورد پایش قرار گرفتند.

ذاتی کیخا افزود: میزان آلایندگی فاضلاب خروجی واحدهای صنعتی و نحوه مدیریت پسماند کارخانجات از جمله مواردی هستند که با دقت مورد پایش کارشناسان محیط زیست این اداره قرار گرفت و واحدهایی آلاینده در وهله اول اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده و در صورت عدم اقدام مثبت تحت پیگیری حقوقی از طریق مراجع قضایی قرار می گیرند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک ادامه داد: هرگونه آلودگی آب، هوا و خاک در محدوده شهرک صنعتی کنارک به لحاظ قرار گیری این شهرک در حریم شهری، نوار ساحلی و همجواری با روستای سعید آباد ساکنین و زیستمندان این منطقه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صنایع باید به سمت بهره برداری پایدار گام بر داشته تا بتوانند آینده صنعت خود را در منطقه تضمین کنند چرا که اکثریت این صنایع، صنایع شیلاتی و وابسته به منابع آبی شهرستان بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایش زیست محیطی صنایع شهرستان کنارک

پالایش زیست محیطی صنایع شهرستان کنارک