مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-09اجتماعي

زندگی عجیب مردم روستایی که جز «هیچ» چیزی ندارند/ این روستا فقط یک یخچال نفتی دارد!


خبرگزاری فارس، گروه استان ها- قنبر رسولی، ساعت 5 و 45 دقیقه صبح است بعد از چند پیام مردمی در راستای نبود امکانات اولیه در روستای پازوکی در بخش قره پشتلوی زنجان، به طرف این منطقه راهی می شویم تا شاید بتوانم با انعکاس مشکلات مردم این منطقه مرهمی بر زخم های کهنه و قدیمی آنها باشم.

دو مسیر برای رسیدن به این روستا وجود دارد مسیر نخست از سمت بخش قره پشتلو که کوتاه، اما بسیار نامناسب و خطرناک و مخصوص خودروهای ویژه است که حدود 83 کیلومتر است و مسیر دوم از طرف طارم و از مسیر زنجان _ تهم- چورزق که بعد از رفتن به روستای سرخ آباد مسیر کوهستانی و صعب العبوری را که به تازگی ایجاد شده را طی مسر می کنید، که این مسیر هم دست کمی از مسیر نخست ندارد ولی برای عبور خودروهای سواری کمی مناسب تر است هر چند در این مسیر نیز باید صدای برخورد سنگ ها با کف خودرو و گیر کردن آن در چند نقطه را هم تحمل کنید.

مسیر دوم را برای رفتن به این روستا انتخاب می کنیم و پس از طی مسیر اصلی وارد راه فرعی می شویم و باید 20 کیلومتر دیگر هم راه خاکی بسیار دشوار و در جاهایی از مسیر بسیار نا مناسب و سنگلاخ و خطرناک را طی کنیم تا به روستای دوروشتان یا پازوکی برسیم.

در چند نقطه حتی مسیر ظرفیت عبور یک خودرو را هم ندارد، به سختی طی مسیر می کنم تا به قولی که به اهالی چشم انتظار پازوکی داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی عجیب مردم روستایی که جز «هیچ» چیزی ندارند/ این روستا فقط یک یخچال نفتی دارد!

زندگی عجیب مردم روستایی که جز «هیچ» چیزی ندارند/ این روستا فقط یک یخچال نفتی دارد!