مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-09اقتصادي

محدودیت های پروازی رو به کاهش است


رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه محدودیت های پروازی رو به پایان است، گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا پروازهای خارجی به حداقل رسید.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه محدودیت های پروازی رو به پایان است، گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا پروازهای خارجی به حداقل رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عابدزاده ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید مسئولان کشوری و استانی از فرودگاه بین المللی پیام که به مناسبت توسعه پروازهای این فرودگاه انجام شد، اظهار کرد: فرودگاه پیام در حوزه پرواز باری قدمت طولانی دارد.

وی با اشاره به توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام، گفت: برخی شرکت های هواپیمایی نیز پذیرفته اند که پرواز از فرودگاه پیام داشته باشند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در بخش دیگری با توجه به اینکه تعدادی هواپیمای وارد کشور می شود، افزود: از ظرفیت هواپیمای جدید در فرودگاه پیام استفاده خواهد شد.

همچنین برای برقراری پرواز از فرودگاه پیام به شهرهای مشهد، اهواز و کیش موافقت شده است.

وی با اشاره به فشارهای سنگین آمریکایی درباره محدود کردن ارائه اطلاعات فنی و عملیاتی به شرکت های هواپیمایی ایرانی، گفت: این در حالی است که نیروهای متخصص داخلی به موفقیت های خوبی در حوزه تعمیر موتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های پروازی رو به کاهش است

محدودیت های پروازی رو به کاهش است