مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-09سياسي

امکان پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی


امکان رصد و پایش فضای مجازی مانند سایت ها، شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر برخط مانند جراید، رادیو و تلویزیون را برای سازمان های دولتی و غیردولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، شرکت دانش بنیان پرتوتک سامانه در سال 86 کار خود را آغاز کرد.

این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و امنیت در بستر وب، در عرصه ورود فناوری و تکنولوژی های برتر به داخل کشور گام های موثری برداشته و توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشگامان و مدعیان این عرصه معرفی کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: مجموعه "خبر فارسی" یکی از پربازدیدترین سایت های خبری ایران و پربازدیدترین ها در بین موتورهای جستجوگر ایران است.

این شرکت با الگو قرار دادن شرکت های بزرگ فناوری های مبتنی بر وب مانند یاهو، فیسبوک، گوگل و توییتر سعی بر آن داشته که آخرین دستاوردهای روز دنیا را در قالب محصولات خود به مردم معرفی کند.

محمد قیومی گفت: ما در حال حاضر با 15 نفر از بهترین های حوزه فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و امنیت در بخش های مختلفی مانند تحقیق و توسعه، داده کاوی، برنامه نویسی، پشتیبانی و فروش فعالیت می کنیم.

وی اظهار داشت: این شرکت با استفاده از بسترهای متن باز و آزاد که بر روی بستر سیستم عامل لینوکس پیاده سازی شده است، یک موتور جستجوگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی

امکان پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی