مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-09سياسي

مردانی که هنر آشپزی همسرانشان قوی نیست، بخوانند


در نگاه اول چندان مهم به نظر نمی رسد اما واقعیت این است که آشپزی کردن از مهمترین علل حفظ و استحکام ارتباط عاطفی همسران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، آشپزی زن در منزل به مثابه یکی از دلبری های ظریف و لطیف زنانه تلقی می گردد، و شاید به جرأت بتوان گفت حساسیت و علاقمندی مردان به آشپزی زن در منزل نه به مفهوم توجه زیاد به مسئله گرسنگی و سیری و نیاز های ابتدایی است بلکه به نوعی در جستجوی همین دلبری های ظریف همسرشان هستند.

چنانچه همسرتان در آشپزی ضعیف است یا مهارت لازم را در این زمینه ندارد برای رسیدگی به این مسئله به نکات زیر توجه کنید: عمدتاً شیوه معقول برای انتقاد سازنده شامل چند نکته احساسی است: انتقاد دوستانه انجام دهید انتقاد را با لحنی آرام و دوستانه انجام دهید انتقاد غیر مستقیم را بر انتقاد واضح و مستقیم ترجیح دهید صراحت همیشه و در همه موارد به منفعت زندگی نیست.

گاهی صراحت خیلی زیاد، شکننده و طاقت فرسا است.

انتقاد را در خلوت انجام دهید چنانچه همسرتان در هنر آشپزی ضعف دارد هیچوقت اجازه ندهید اطرافیان خصوصا خانواده خودتان متوجه این مسئله گردد.

انتقاد را با اظهار امیدواری برای تغییر رفتار همراه نمایید برای ایجاد این تغییر، حتماً پیشرفت های مثبت همسرتان و توانایی های کوچک او را مد نظر داشته و مورد تقویت قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی که هنر آشپزی همسرانشان قوی نیست، بخوانند

مردانی که هنر آشپزی همسرانشان قوی نیست، بخوانند