مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-09سياسي

بررسی امکان صدور مجوز برگزاری نماز جماعت در ادارات استان کرمان


درخواست صدور مجوز برگزاری نماز جماعت در ادارات با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد استانی مبارزه با کرونا بررسی می شود.

- به به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد فدایی ظهر سه شنبه در شورای اقامه نماز استان کرمان در خصوص مصوبات این جلسه بیان داشت: در جلسه امروز قرار شد صدا و سیما یک نظر خواهی در خصوص برنامه های تولید شده در حوزه نماز داشته باشد و نتیجه نظرخواهی را در جلسه بعد ارائه کند، همچنین دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه تحقیقات خود را در سه عنوان مشخص شده اعلام کند.

وی افزود: مقرر شد آموزش و پرورش طرح های خود در خصوص بحث نماز را پیگیری کند و در کارگروه پژوهشی شورای فرهنگ عمومی این طرح بررسی و پس از تصویب توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین اعتبار شود که از ابتدای مهر ماه سال جاری توسط آموزش و پرورش به اجرا در آید.

استاندار کرمان گفت: همچنین قرار شد صدا و سیما در بخش موشن گرافیک کار گروهی تشکیل دهد و مسابقه ای در راستای تهیه موشن گرافیک در بحث نماز برگزار کند و در جشنواره ای که برگزار می شود به آثار برتر جوایزی ارائه شود ضمن اینکه این آثار توسط صدا و سیما پخش شود.

فدایی تصریح کرد: مقرر شد موضوع فعالیت دستگاه های اداری به تفاهم نامه ارزیابی ادارات افزوده شود همچنین گزارشی از خیران یاوران نماز توسط ادارات ارائه شود ضمن اینکه مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان صدور مجوز برگزاری نماز جماعت در ادارات استان کرمان

بررسی امکان صدور مجوز برگزاری نماز جماعت در ادارات استان کرمان