مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-09اقتصادي

واحدهای ETF از تیر در بورس معامله می شوند


معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد از از امکان معامله واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم (etf) در بازار بورس از ابتدای تیر ماه خبر داد.

- معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد از از امکان معامله واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم (etf) در بازار بورس از ابتدای تیر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس معمار نژاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی واحدهای خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، گفت: تا آخر این هفته وضعیت etfهای واگذار شده به مردم مشخص می شود و از اول تیر ماه این واحدهای سرمایه گذاری از طریق بورس قابل معامله و خرید و فروش می شوند.

همچنین به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات به علاوه باقیمانده سهام دولت در بیمه البرز و بیمه اتکایی امین جمعاً به ارزش 23 هزار میلیارد تومان برآورد شده بود که قرار بود این سهام در قالب صندوق واسطه گری مالی یکم و با تخفیف 20 تا 30 درصدی به عموم مردم واگذار شود که در اولین تجربه از واگذاری اینگونه واحدها بیش از 3.

5 میلیون نفر از شهروندان ایرانی مشارکت کردند و هنوز کار تسویه و اختصاص واحدها به خریداران به طور کامل انجام نشده و قرار است از اول تیرماه 1399 این واحدهای صندوق واسطه گری مالی در پرتفوی دارایی های افراد قرار گیرد و افراد بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای ETF از تیر در بورس معامله می شوند

واحدهای ETF از تیر در بورس معامله می شوند