مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-09ورزشي

بازارچه های دست آفرین شهرداری همدان فعال می شود


رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان گفت: بازارچه های دست آفرین شهرداری همدان در خوشه میناکاری در فرهنگسرای ولایت دایر می شود.

- روح الله وجدی هویدا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی بازارچه های دست آفرین شهرداری همدان اظهار کرد: افتتاحیه بازارچه های دست آفرین شهرداری همدان خوشه میناکاری فردا در فرهنگسرای کسب و کار ولایت همدان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از 80 کارگاه میناکاری متعلق به هنرمندان شهر همدان در این نمایشگاه فعال می شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به عرضه این محصولات گفت: هفته آینده محصولات این کارگاه ها در بازارچه ای در پیاده راه بوعلی همدان برای شهروندان عرضه خواهد شد.

وجدی هویدا اضافه کرد: به دنبال آنیم تا سایر محصولات صنایع دستی را نیز در فرهنگسرای کسب و کار به صورت نمایشگاهی در راستای رونق این صنایع عرضه کنیم.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگسرای کسب و کار ولایت بیان کرد: فرهنگسرای کسب و کار ولایت برای نخستین بار در کشور پیرو شعار سال گذشته در زمینه رونق تولید ایجاد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در فرهنگسرای ولایت کارگاه های تخصصی مهارت آموزی برپا می شود که از جمله می توان به استارت آپ ها، کلینیک کسب و کار، تسهیلگری حوزه اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های دست آفرین شهرداری همدان فعال می شود

بازارچه های دست آفرین شهرداری همدان فعال می شود