مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-09سياسي

کشاورزان گلپایگانی کاشت دانه های روغنی را جایگزین تنباکو کنند


کشاورزان گلپایگانی به سمت کاشت دانه های روغنی و گیاهان دارویی روی آورند که هم مقرون به صرفه تر و هم نیاز به آب کمتری دارد.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: کشاورزان گلپایگانی به سمت کاشت دانه های روغنی و گیاهان دارویی روی آورند که هم مقرون به صرفه تر و هم نیاز به آب کمتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه فضای مدیریت باید فضای شیشه ای باشد، اظهار داشت: فرمانداری به لحاظ اجرایی یک وظیفه مهم دارد که آن هم انتخابات است، انتخابات در شهرستان گلپایگان با وجود محدودیت ها بدون هیچ گونه حاشیه ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و به لحاظ بودجه ای نیز در انقباض کامل قرار داریم و کمبود بودجه را با کار و فعالیت زیاد جبران می کنیم، گفت: اکنون قیمت زمین و مسکن در شهرستان گلپایگان افزایش یافته است و به نظر می رسد راه و شهرسازی گلپایگان برابر با ضوابطی که دارد زمین هایی را در نظر گرفته تا انبوه سازان برای ساخت مسکن زمین خرید کنند تا تعدیل قیمت زمین و مسکن در شهرستان گلپایگان انجام شود.

فرماندار گلپایگان افزود: افزایش زمین و مسکن کشوری است، در شهرستان گلپایگان تقاضا بیشتر است بنابراین وقتی عرضه و تقاضا با هم برابر شود نوساناتی به وجود می آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان گلپایگانی کاشت دانه های روغنی را جایگزین تنباکو کنند

کشاورزان گلپایگانی کاشت دانه های روغنی را جایگزین تنباکو کنند