مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 14:052020-06-09سياسي

امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدا است


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای برنامه های راهبردی نیروی دریایی ارتش تعامل و همسویی دارد.

- فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای برنامه های راهبردی نیروی دریایی ارتش تعامل و همسویی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در دیدار با الله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تصریح کرد: تعامل و همسوی سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای برنامه های راهبردی نیروی دریایی ارتش در حوزهای مختلف کنوانسیونی، الکترونیکی، دریایی و بندری وتعمیراتی، قابل تقدیر است.

وی در این دیدار با قدردانی از ابراز همدردی جامعه دریایی و بندر کشور و استان با خانواده بزرگ ارتش در حادثه شناور کنارک افزود: امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدایی است که ثبات و آرامش را به منطقه هدیه کرده اند.

دریادار دوم محمدی از تعامل و همسوی سازمان بنادر و دریانوری با ارتش تقدیر و خاطر نشان کرد: این هم افزایی یقینا یاریگر ما در اجرای قوانین و قواعد بین المللی و همچنین مقررات جمهوری اسلامی ایران چه در آب های بین المللی و چه پهنه های انحصاری اقتصادی کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدا است

امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدا است