مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 16:552020-06-09سياسي

حماسه های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می ماند


حماسه های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حسین خانزادی عصر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک اظهار داشت: شهادت در فرهنگ مسلمانان و ملت ایران دارای جایگاه والا و الهی است.

وی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان، ارزش ها و مرزهای میهن اسلامی، آماده حماسه آفرینی، جانفشانی و شهادت هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدای والامقام است اظهار داشت: شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی، فداکاری و حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و باید قدردان آنان باشیم گفت: شکیبایی خانواده معظم شهدا یک الگو و درس بزرگ برای آحاد جامعه و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های آنان از مهم ترین عوامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خانواده شهدای گرانقدر را الگو و اسوه صبر و مقاومت دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک افزود: خون شهدا سبب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می شود و حماسه شهید حسین سپهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می ماند

حماسه های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می ماند