مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 17:152020-06-09اقتصادي

امکان معاملاتی شدن صندوق ETF از ابتدای تیرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد، عباس معمار نژاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی واحد های خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، - معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد از امکان معامله واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم در بازار بورس از ابتدای تیر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد، عباس معمار نژاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی واحد های خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، گفت: تا آخر این هفته وضعیت etf های واگذار شده به مردم مشخص می شود و از اول تیر ماه این واحد های سرمایه گذاری از طریق بورس قابل معامله و خرید و فروش می شوند.

همچنین به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات به علاوه باقیمانده سهام دولت در بیمه البرز و بیمه اتکایی امین جمعاً به ارزش 23 هزار میلیارد تومان برآورد شده بود که قرار بود این سهام در قالب صندوق واسطه گری مالی یکم و با تخفیف 20 تا 30 درصدی به عموم مردم واگذار شود که در اولین تجربه از واگذاری اینگونه واحد ها بیش از 3.

5 میلیون نفر از شهروندان ایرانی مشارکت کردند و هنوز کار تسویه و اختصاص واحد ها به خریداران به طور کامل انجام نشده و قرار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان معاملاتی شدن صندوق ETF از ابتدای تیرماه

امکان معاملاتی شدن صندوق ETF از ابتدای تیرماه