مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-09اقتصادي

مشکل تأمین سوخت نیروگاه برق زرند/هزینه 50 میلیارد تومانی گازکشی به صرفه نیست


فرماندار زرند با اشاره به مشکل تامین سوخت نیروگاه برق زرند که بیش از 50 سال از عمر آن گذشته و از سوخت مازاد استفاده می کند، گفت: استفاده از گاز برای نیروگاه به صرفه و اقتصادی نیست و هزینه گازکشی این نیروگاه 50 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ویژه شهرستان زرند اظهار داشت: زرند 3 درصد مساحت استان را تشکیل می دهد و جمعیت این شهرستان بیش از 140 هزار نفر است، همچنین 53 درصد جمعیت این شهرستان در حوزه شهری ساکن هستند و جمعیت شهری زرند بالاتر از متوسط استان است.

وی عنوان کرد: در مبانی توسعه ای و اسناد آمایش استان شهرستان زرند اساسا شهرستانی ست به لحاظ بخش های کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات وزن یکسانی در اقتصاد دارد یعنی یک سوم کل اقتصاد شهرستان را شامل می شوند، اما جهت گیری های توسعه در دهه اخیر در شهرستان زرند کاملا به سمت صنعت بوده است.

70 درصد پرژوه های سال گذشته در زرند محقق شد رودری گفت: در سال گذشته 9 پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زرند تعریف شد که 2 هزار و 111 میلیارد تومان منابع برای این پروژه ها پیش بینی شده بود و حدود 70 درصد آن محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین سوخت نیروگاه برق زرند/هزینه 50 میلیارد تومانی گازکشی به صرفه نیست

مشکل تأمین سوخت نیروگاه برق زرند/هزینه 50 میلیارد تومانی گازکشی به صرفه نیست