مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 19:152020-06-09اقتصادي

وجود 10 هزار واحد مسکونی خالی در همدان/ 40 هزار واحد تجاری غیرمجاز داریم


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهرهمدان با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکونی خالی در همدان وجود دارد گفت: 40 هزار واحد تجاری غیرمجاز در همدان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسین قراباغی سه شنبه شب در هفدهمین صحن شورای شهر همدان  اظهار کرد: در ماه های اخیر قیمت مسکن در همدان افزایش چشمگیری داشته به طوری که حتی بالاتر از کلانشهرهایی مانند مشهد و شیراز قرار گرفته ایم.

وی نقش دلالان و املاکی ها را در افزایش قیمت موثر دانست و گفت: مهمترین عامل، گرانی زمین است و فقدان تفکر راهبردی در توسعه شهر نیز باعث این وضعیت شده است.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: براساس بررسی های صورت گرفته 10 هزار واحد مسکونی خالی در همدان وجود دارد که در افزایش قیمت مسکن بی تاثیر نبوده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طرح جامع شهر همدان هیچ نتیجه ای نداشته است گفت: در سال های اخیر تفکیک اراضی هم انجام نشده که دستگاه های نظارتی بر این امر تاکید داشته اند.

قراباغی با بیان اینکه عوارض شهرداری و نظام مهندسی در گرانی مسکن موثر است خاطرنشان کرد: سایت های تبلیغاتی نظیر دیوار عامل گرانی مسکن در همدان بودند و باید در این زمینه نظارت دقیق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 10 هزار واحد مسکونی خالی در همدان/ 40 هزار واحد تجاری غیرمجاز داریم

وجود 10 هزار واحد مسکونی خالی در همدان/ 40 هزار واحد تجاری غیرمجاز داریم