مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-09سياسي

معارفه ای در حاشیه گذشته ها/انتظاری برای جبران کمبودها


سکان شهرداری قروه در حالی به «عباس سنتی» واگذار شد که مراسم معارفه در حاشیه گذشته ها با تأکید بر شفاف سازی و جبران کمبودها برگزار گردید.

- قروه- سکان شهرداری قروه در حالی به عباس سنتی واگذار شد که مراسم معارفه در حاشیه گذشته ها با تأکید بر شفاف سازی و جبران کمبودها برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از گذشت پروسه تقریباً طولانی برای انتخاب شهردار قروه و بی پاسخ ماندن بسیاری از سوالات در راستای شفاف سازی برای افکار عمومی، بالاخره شامگاه سه شنبه مراسم معارفه شهردار جدید قروه برگزار شد.

این معارفه در حالی صورت گرفت که بیشتر تآکیدها بر جبران گذشته و شفاف سازی بود؛ موضوعی که چندان مورد پذیرش شورای شهر نیست چرا که هنوز در خصوص اتفاقات اخیر شهرداری آن طور که باید پاسخ نداده اند.

نکته جالب در مراسم معارفه این بود که تنها عضو معترض شورای شهر پرستو شکری که در زمان انتخاب شهردار در هنگام رأی گیری نشست را ترک کرد، حضور نداشت و همین غیبت او باعث شد تا حساسیت ها نسبت به مجموعه مدیریت شهری پررنگ تر شود.

در هر صورت با وجود تمامی چالش و حواشی گذشته شعیب نظری بعد از گذشت 4 ماه از سرپرستی شهرداری قروه برکنار و سکان مدیریت شهرداری به عباس سنتی برای مدت کمتر از یکسال در دوران شورای پنجم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه ای در حاشیه گذشته ها/انتظاری برای جبران کمبودها

معارفه ای در حاشیه گذشته ها/انتظاری برای جبران کمبودها