مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-10سياسي

بی اعتباری کسب وکارها با بی توجهی به امنیت داده ها


اگر سازمانی نتواند خود را با الزامات GDPR یا مقررات حفاظت از داده های عمومی تطبیق دهد و کارنامه قبولی نگیرد، با عواقب سنگینی مواجه خواهد شد که صرفاً محدود به مجازات های مالی نشده و می تواند اساس و شهرت یک بنگاه کسب وکار را با مخاطره جدی مواجه کند.

- اگر سازمانی نتواند خود را با الزامات GDPR یا مقررات حفاظت از داده های عمومی تطبیق دهد و کارنامه قبولی نگیرد، با عواقب سنگینی مواجه خواهد شد که صرفاً محدود به مجازات های مالی نشده و می تواند اساس و شهرت یک بنگاه کسب وکار را با مخاطره جدی مواجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهه گذشته بی تردید تکامل گسترده جامعه شناختی جهانی است که نسل جدید و عصر ارتباطات و پردازش داده ها را تعریف و ایجاد کرده است.

این دوران به دلیل اینکه شبکه های اجتماعی مختلف از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سایر برنامه ها و سایت ها در خط مقدم انتشار خبری و سازوکارهای ارتباطی بین کاربران خود قرار دارند، به عنوان دوران رسانه های اجتماعی توصیف شده است.

استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک روند آغاز طی این سال ها به یک ابزار ضروری در زندگی روزمره میلیون ها نفر تبدیل شده و زمینه ای آسان برای برقراری ارتباط، اشتراک گذاری و انتشار دیدگاه ها، اخبار و اطلاعات را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتباری کسب وکارها با بی توجهی به امنیت داده ها

بی اعتباری کسب وکارها با بی توجهی به امنیت داده ها