مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-10سياسي

قاچاق سوخت توسط یک شرکت صنعتی در قزوین


یک شرکت در شهر صنعتی البرز قزوین به صورت سازمان یافته در حال قاچاق فرآورده های سوختی و حامل های انرژی (گازوییل) به کشورهای دیگر بود که این موضوع کشف و در مرجع قضایی در حال بررسی است.

- ایسنا/قزوین دادستان شهرستان البرز گفت: یک شرکت در شهر صنعتی البرز قزوین به صورت سازمان یافته در حال قاچاق فرآورده های سوختی و حامل های انرژی (گازوییل) به کشورهای دیگر بود که این موضوع کشف و در مرجع قضایی در حال بررسی است.

حجت الاسلام محمدزاده، دادستان شهرستان البرز با اشاره به نحوه کشف محموله ده هزار لیتر سوخت قاچاق گفت: 36 دستگاه تانکر که محموله های مربوط به یکی از شرکت های شهر صنعتی البرز را به کشورهای همسایه حمل می کردند به علت بسته بودن مرزها به جهت شیوع ویروس کرونا پس از مدت تقریبی دو ماه به شهرستان بازگشته و با هماهنگی به عمل آمده با گمرک استان از محموله ها فک پلمب و در مخازن شرکت تخلیه شد.

وی افزود: هنگام تخلیه تانکرها توسط نیروهای انتظامی یک دستگاه تانکر نیز با ظرفیت ده هزار لیتر سوخت قاچاق در حال ورود به شرکت کشف و توقیف گردید و طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد شرکت مذکور دارای 17 پرونده مفتوح در تعزیرات حکومتی مرکز استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت توسط یک شرکت صنعتی در قزوین

قاچاق سوخت توسط یک شرکت صنعتی در قزوین