مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-10اقتصادي

تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های دانش بنیان پرداخت شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اردبیل گفت: انتظار داریم تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک ها به شرکت های دانش بنیان پرداخت شود چرا که واحدهای جدید در شرف تأسیس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین پیرموذن شامگاه سه شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: متأسفانه در استان اردبیل با وجود جوانان خوش فکر و واحدهای پویا و مستعد متأسفانه شاهد مشوق های دولتی نیستیم.

وی با بیان این که شتاب دهنده ها می توانند نقش بسزایی در مدیریت شرکت های دانش بنیان ایفا کنند افزود: این امر زمانی محقق می شود که تسهیلات ارزان قیمت پرداخت و حمایت های مناسب از این شتابدهنده ها انجام گیرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اردبیل گفت: بخش خصوصی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری استان منعقد کرده است که نمونه بارز این حمایت صادرات محصولات شرکت ها به استان های همجوار و حتی خارج از کشور بوده است.

پیرموذن تصریح کرد: ما انتظار داریم تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک ها به شرکت های دانش بنیان پرداخت شود چرا که واحدهای جدید در شرف تأسیس هستند ولی فعلاً حمایتی صورت نگرفته است.

رشد 2.

5 برابری اردبیل در تعداد شرکت های دانش بنیان در ادامه عبدالقیوم قلی پور رییس پارک علم و فناوری استان نیز گزارش از فعالیت های پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های دانش بنیان پرداخت شود

تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های دانش بنیان پرداخت شود