مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-10اقتصادي

انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز


معاون وزیر جهاد کشاورزی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز گفت: حدود 350 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مراد اکبری در نشستی خبری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اکنون در حال برگزاری است از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز و تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی انتقاد کرد و گفت: در کشور بیش از 350 هزار حلقه چاه غیرمجاز و حدود 400 هزار چاه مجاز فعال است.

وی اضافه کرد: احساس بنده این است که بحث چاه های غیرمجاز و انسداد آنها رها شده و کسی به فکر آن نیست البته باید این نکته را هم عنوان کنم که انسداد چاه های غیرمجاز کاری دشوار است و مشکلات زیادی دارد چراکه معیشت و زندگی برخی مردم با آن گره خورده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: طی سالهای گذشته عملیات انسداد در کشور انجام شده اما خیلی کم بوده و با اهداف برنامه فاصله زیادی دارد ضمن اینکه ما در حوزه تعادل بخشی چندین مرتبه با وزارت نیرو مکاتبه کرده ایم که انسداد چاه های غیرمجاز انجام شود.

اکبری گفت: برخی افراد هم دارای چاه مجاز و هم چاه غیرمجاز هستند که ما به وزارت نیرو اعلام کرده ایم چاه های غیرمجاز این افراد مسدود شود چون زندگی و معیشت آنها به چاه های غیرمجاز وابسته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز

انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز