مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-10اجتماعي

شکارچی ضارب رییس محیط زیست سروستان در تعقیب پلیس


در پی مصدوم شدن رییس اداره محیط زیست سروستان توسط یک شکارچی به ضرب گلوله ، به سرنخ هایی رسیده ایم و متهم هرچه سریع تر متهم شناسایی و تحویل مقامات قضایی می شود.

- حمید ظهرابی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شیراز، گفت: در پی مصدوم شدن رییس اداره محیط زیست شهرستان سروستان توسط یک شکارچی به ضرب گلوله ، به سرنخ هایی رسیده ایم که هرچه سریع تر متهم شناسایی و تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

وی در این گفت وگو با اشاره به کاهش موقتی آلاینده های زیست محیطی و انتشار گازهای گلخانه ای در مدت کوتاه شیوع کرونا اظهار داشت: با وجود کاهش آلودگی های زیست محیطی در زمان شیوع کرونا، آلودگی هایی چون رها سازی مواد ضدعفونی کننده و پلاستیک و دستکش در محیط زیست به تهدیدی جدی تبدیل شده و حجم زیادی از انواع مواد ضدعفونی و ترکیبات شیمیایی به منابع آب های سطحی و زیرزمینی هدایت شده است.

ظهرابی با تاکید بر پخش مواد پلاستیکی تجدیدناپذیر در طبیعت گفت: این آلودگی ها طبیعت را با خطر جدی روبه رو کرد و بیماری کرونا با به دنبال داشتن پیامدهای اقتصادی ما را با چالش های جدی تری رو به رو خواهد کرد چرا که در آینده نزدیک برای جبران کاستی اقتصادی شاهد عواقب ناگواری در این حوزه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی ضارب رییس محیط زیست سروستان در تعقیب پلیس

شکارچی ضارب رییس محیط زیست سروستان در تعقیب پلیس