مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-10اقتصادي

حلقه گذاری پرندگان آبزی و کنار آبزی در تالاب میقان اراک


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از اجرای حلقه گذاری تعدادی از پرندگان آبزی و کنار آبزی در تالاب میقان مطابق با استانداردهای بین المللی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رضا میرزایی صبح امروز در حاشیه بازدید از اجرای طرح حلقه گذاری تعدادی از پرندگان آبزی و کنار آبزی در تالاب میقان اظهار کرد: این اقدام در تالاب میقان اجرایی و پرندگان کاکایی، پرستوی دریایی، چوب پا، آووست و .

حلقه گذاری شدند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به بارندگی های بهاره و وضعیت مناسب تالاب و اقدامات خوب حفاظتی شرایط زیستگاهی پرندگان مساعد جوجه آوری بوده و شاهد رشد و افزایش میزان زادآوری پرندگان در این تالاب هستیم.

میرزایی اظهار کرد: این حلقه گذاری مطابق با استاندارهای بخش حیات وحش سازمان ملل انجام می شود و در هر جای دنیا این حلقه ها مشاهده شود می تواند اطلاعات حلقه ها بازخوانی شود.

میرزایی با اشاره به اینکه حلقه گذاری پرندگان، متداول ترین و رایج ترین شیوه شناخت وضعیت و تعیین مسیر مهاجرت پرندگان است، افزود: در این شیوه پرندگان زنده گیری و حلقه های فلزی یا پلاستیکی خاص هر گونه، با شماره و سریال مشخص به یکی از پاها و یا بال پرنده وصل و مجددا پرنده در طبیعت رهاسازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه گذاری پرندگان آبزی و کنار آبزی در تالاب میقان اراک

حلقه گذاری پرندگان آبزی و کنار آبزی در تالاب میقان اراک