مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-10اقتصادي

ظرفیت مناسب کرمان برای ایجاد سایت پسماند صنعتی


شهسورای با اشاره به تعطیلی واحدهای بازیافت پسماندهای صنعتی در کشور گفت: استان کرمان ظرفیت خوبی در بازیافت پسماندهای صنعتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود شهسواری رییس هیئت مدیره صندوق ملی محیط زیست صبح امروز در دیدار با محمدجواد فدایی استاندار کرمان با بیان اینکه محیط زیست سازمان حاکمیتی با وظایف مشخص است اظهار داشت: متاسفانه با اتفاقاتی که در 10 سال گذشته افتاده عملاً نه مسائل محیط زیست در کشور برطرف شده و نه تولیدکنندگان راضی هستند.

وی با اشاره به اینکه صندوق ملی محیط زیست با الهام از دیگر کشورها در کشور ما تشکیل شده است افزود: هدف از تشکیل این صندوق این است که در مباحث اجرایی و اقتصادی کنار سازمان محیط زیستی دولت باشند.

رییس هیئت مدیره صندوق ملی محیط زیست با بیان اینکه در صندوق ملی محیط زیست اساسنامه تعریف شده و این اساسنامه تسهیلگر است و مباحث ملی را دنبال می کند گفت: هفت نفر از وزرا در این صندوق عضو هستند.

شهسواری با اشاره به اهداف صندوق ملی محیط زیست در استان کرمان گفت: پیشنهاد ما این است که حمایت و کمک های دریافتی این صندوق در استان در خود استان هزینه شود و چرخش مالی در صندوق استانی در خود استان باشد.

وی با عنوان اینکه در هفته محیط زیست قرار داریم و شعار امسال هفته محیط زیست در کشور جهش تولید، حفظ محیط زیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مناسب کرمان برای ایجاد سایت پسماند صنعتی

ظرفیت مناسب کرمان برای ایجاد سایت پسماند صنعتی