مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-10سياسي

جزییات تخلفات و زد و بندهای نجفی و طبری در زمین های لتیان


در کلاک لواسان چند فرآیند وجود دارد؛ نجفی زمینی را خریداری می کند که این اراضی در حاشیه رودخانه جاجرود و سد لتیان بود و خارج از محدوده لواسان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر رسول امیر قهرمانی، در دومین جلسه محاکمه اکبر طبری گفت: فرآیند اتفاق افتاده در خصوص نجفی را تشریح می کنم.

در کلاک لواسان چند فرآیند وجود دارد؛ نجفی قطعات زمین مختلفی را خریداری می کند که این اراضی در حاشیه رودخانه جاجرود و سد لتیان بود و خارج از محدوده لواسان و دارای کاربری زراعی بود.

نماینده دادستان افزود: سال 82 چه اتفاقی می افتد؟ نجفی با شهرداری لواسان توافقنامه امضا می کند که 50 درصد از زمین زراعی را به شهرداری بدهد و در ازای آن شهرداری زمین ها را داخل محدوده لواسان بیاورد و کاربری زمین نیز تغییر کند.

قهرمانی ادامه داد: ممنوعیت های قانونی متعددی وجود دارد؛ طبق قانون حفظ اراضی شهرداری نمی تواند تغییر کاربری انجام دهد، اما این اقدام صورت گرفته و شهرداری موظف به رعایت مصوبات شورای عالی شهرسازی بوده است.

همچنین در ماده 1 قانون حفظ اراضی نیز آمده که تغییر کاربری ممنوع است و شورای عالی امنیت ملی نیز در مورخ 79/8/25 مصوبه می کند که اراضی کلاک در حاشیه سد لتیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلفات و زد و بندهای نجفی و طبری در زمین های لتیان

جزییات تخلفات و زد و بندهای نجفی و طبری در زمین های لتیان