مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-10اقتصادي

برداشت محصول جو در سطح 650 هکتار از مزارع دامغان آغاز شد


رییس جهاد کشاورزی دامغان با بیان اینکه برداشت محصول جو در سطح 642 هکتار از مزارع شهرستان آغاز شد، گفت: پیش بینی می شود دو هزار و 568 تن محصول در شهرستان برداشت شود.

- سید محسن طباطباییان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برداشت محصول جو در سطح 642 هکتار از مزارع دامغان آغاز شده است، بیان کرد: سطح زیر کشت محصول جو نسبت به سال گذشته افزایش نداشته اما شاهد ارتقای عملکرد محصول در سطح زیر کشت هستیم در نتیجه پیش بینی می شود میزان تولید محصول جو در سطح مزارع دامغان به دو هزار و 568 تن برسد.

وی با بیان اینکه علت افزایش عملکرد جو در دامغان بارندگی های به موقع، بذر مناسب و استفاده از تکنولوژی های روز تولید است، ابراز کرد: 81 تن بذر جو با ارقام یوسف و گوهران در بین کشاورزان جوکار دامغان توزیع شده است.

رییس جهاد کشاورزی دامغان با بیان اینکه بارندگی فراوان و به موقع پاییز و زمستان و بهار سال زراعی جاری، زمینه مناسبی برای افزایش عملکرد در واحد فراهم شده است آن هم به طوری که متوسط برداشت در هر هکتار حدود 60 تن محاسبه می شود.

طباطباییان با بیان اینکه عملیات برداشت با نظارت پنج کارشناس و با استفاده از هفت دستگاه کمباین از هشتم خرداد سال جاری آغاز و تا هفته اول تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: نکته ای که باید کشاورزان به آن توجه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت محصول جو در سطح 650 هکتار از مزارع دامغان آغاز شد

برداشت محصول جو در سطح 650 هکتار از مزارع دامغان آغاز شد