مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-10سياسي

قصه پرغصه جاده های نهبندان


فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده های نهبندان گفت: درخواست پیگیری جدی برای رسیدگی به وضعیت جاده های نهبندان داریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده های نهبندان گفت: درخواست پیگیری جدی برای رسیدگی به وضعیت جاده های نهبندان داریم.

مجید بیکی در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: روکش مسیر اصلی نهبندان و جاده های روستایی مطلوب نیست، جاده های نهبندان وضعیت نامناسبی دارند و درخواست پیگیری جدی برای راه های نهبندان داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهبندان، فرماندار نهبندان گفت: بیش از 25 کیلومتر روکش در 2900 کیلومتر راه اصلی و فرعی نهبندان انجام شده که با توجه به طولانی بودن مسیر، کفاف نمی کند.

بیکی گفت: خوشبختانه دو مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در حال احداث بوده که سرمایه گذار در حال انجام فعالیت است.

وی یکی از علل تصادف در مسیر نهبندان را کمبود جدی علائم راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: در مسیر جاده شوسف تا مزار سید علی به دلیل نبود استراحتگاه، توقفگاه و پارکینگ دارای روشنایی و مناسب، تصادفات زیادی رخ می دهد، لذا درخواست داریم در این مسیر تدابیر لازم اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه جاده های نهبندان

قصه پرغصه جاده های نهبندان