مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-10سياسي

بلوکه حساب بانکی البشیر و برکناری 651 کارمند نظام سابق سودان


کمیته ویژه مبارزه با فساد سودان از مسدود شدن حساب بانکی عمرالبشیر، رییس جمهور مخلوع این کشور و تعطیلی پنج صرافی تحت حمایت مالی دولت او خبر داد.

- کمیته ویژه مبارزه با فساد سودان از مسدود شدن حساب بانکی عمرالبشیر، رییس جمهور مخلوع این کشور و تعطیلی پنج صرافی تحت حمایت مالی دولت او خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این کمیته در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد، حساب بانکی عمرالبشیر که هر ماه میلیون ها دلار به آن واریز می شد، مسدود شده و نیز ده ها کارمند وابسته به دولت او برکنار شدند.

محمد الفکی سلیمان، عضو شورای حاکمیتی سودان و رییس دوره ای کمیته مبارزه با فساد و استرداد اموال این کشور در کنفرانسی در کاخ ریاست جمهوری اعلام کرد، پرونده های کیفری جدیدی برای البشیر به دلیل از بین بردن دارایی های کشور برای منافع شخصی گشوده شدند.

الفکی اظهار کرد: کمیته در بررسی های خود به حساب بانکی شخصی البشیر در یکی از بانک های سودان رسید که ماهانه 20 میلیون دلار خارج از چارچوب های قانونی به آن واریز می شود، رییس جمهور مخلوع صدها میلیون دلار از پول مردم را برای اهداف شخصی هزینه کرد.

او در ادامه فاش کرد، کمیته به یکی از حساب های بانکی حزب کنگره ملی منحل شده دارای مبالغی که برای فعالیت های کنگره هزینه می شدند، دست یافته است، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوکه حساب بانکی البشیر و برکناری 651 کارمند نظام سابق سودان

بلوکه حساب بانکی البشیر و برکناری 651 کارمند نظام سابق سودان