مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-10اقتصادي

چه خانه هایی در برابر زلزله مقاوم هستند


در کشور عزیزمان ایران علاوه بر بهبود تقریبی در مقاومت ساختمان و بناها، هنوز هم عوامل فاقد تخصص در ساخت وساز دست دارند.

به همین دلیل سازندگان ساختمان، - خریداران و حتی مستأجران نیز پیش از خرید یا اجاره آپارتمان موردنظرشان، نکاتی پیش پا افتاده و درعین حال مهم را باید مورد توجه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کلینیک بتن، مهم ترین مطلبی که برای مطمئن بودن از مقاومت یک ساختمان در مقابل زلزله مدنظر می باشد، بتن و نحوه بتن ریزی و همچنین موادی است که برای بالا بردن مقاومت بتن از آن ها استفاده می شود.

افزودنی بتن به موادی گفته می شود که به جز آب، مصالح و سیمان هیدرولیکی می باشند و به صورت افزودنی هایی همچون مقاوم کننده فیبری و یا تفاله ای به عنوان بخشی از بتن و یا ملات و یا پوزولانا مورداستفاده قرار می گیرد و در جهت قرار دادن و بالا بردن خاصیت های بتن به منظور دستورالعمل های کاربردی در امر بتن و نیز با شرایط خاص مورد کاربرد قرار می گیرد.

از افزودنی های بتن در مواردی چون نسبت کم آب و همچنین افزایش زمان گیر بتن برای انتقال بتن در فواصل طولانی استفاده می شود.

به همین جهت شناخت خصوصیات افزودنی های بتن و همچنین اطلاع از قیمت و هزینه افزودنی های بتن برای انتخاب بهترین و مناسب ترین و کاربردی ترین افزودنی بتن در امر کار با بتن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خانه هایی در برابر زلزله مقاوم هستند

چه خانه هایی در برابر زلزله مقاوم هستند