مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-10سياسي

خیران دامغانی 250میلیون تومان برای درمان کرونا کمک کردند


امام جمعه دامغان از جمع آوری کمک 252 میلیون تومانی خیران و اقشار مختلف مردم برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی به بیمارستان ولایت و دیگر مراکز درمانی شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه خیران و مردم دامغان از ابتدای شیوع کرونا در دامغان 252 میلیون تومان برای تجهیز و خرید لوازم پزشکی و درمانی به بیمارستان ولایت که میزبان بیماران کووید 19 بود کمک کردند، بیان کرد: مردم نیک اندیش شهرستان همچنین 16 دستگاه چرخ خیاطی با هدف دوخت و ساخت ماسک اهدا کردند.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا آخر ماه رمضان در قالب طرح مواسات و کمک به خانواده های نیازمند و محروم، 11 هزار بسته کالای معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان با کمک خیران و مردم دامغان تهیه و توزیع شده است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خیران، نهادهای حمایتی چون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مؤسسات خیریه و در رأس ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان عملکرد خوبی داشتند، تاکید کرد: خدمت به افراد محروم و نیازمند دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی است.

حسینیان با بیان اینکه خانواده های نیازمند و محروم استحقاق خدمت بی منت را دارند و نباید از خدمت در قالب کمک های نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران دامغانی 250میلیون تومان برای درمان کرونا کمک کردند

خیران دامغانی 250میلیون تومان برای درمان کرونا کمک کردند