مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-10سياسي

دستگاه های فرهنگی استان سمنان به ترویج اخلاق اسلامی توجه کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ترویج اخلاق اسلامی رسالت دستگاه های فرهنگی استان است، گفت: امروز باید بیش از پیش به اشاعه اخلاق، - عفت و همچنین حسنات در جامعه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که ظهر چهارشنبه با حضور اعضا در دفتر وی برگزار شد، ضمن اشاره به اخلاق و عفت به مثابه یکی از مهمترین مسائل امروز کشور و بالتبع استان سمنان بیان کرد: حفظ عفت در کلام و سلامت در رفتارهای اجتماعی ضرورت دارد.

وی عفت و اخلاق را فضیلت دانست و ابراز کرد: عفت اسلامی در بخش های مختلف در جامعه نیازمند ترویج و تقویت است تا بتوانیم جامعه را به سمت درستی هدایت کنیم.

امام جمعه سمنان به جایگاه شورای فرهنگ عمومی در اشاعه اخلاق تاکید کرد و گفت: اعضای این شورا در راستای ترویج فرهنگ در جامعه نقشی مهم دارند.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: صداقت و راستگویی در فرهنگ عمومی و در بین اقشار مختلف استان سمنان تقویت شود که البته یکی از مهمترین راه های آن فرهنگ سازی، استفاده از آموزش در فضای مجازی و… است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیشتر به اخلاق و مسائل مرتبط به آن پایبند باشند، بیان کرد: یکی از مسئولان قوه قضاییه امروز در حال محاکمه است هرچند این موضوع نشان از جدیت در رسیدگی به تمام جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی استان سمنان به ترویج اخلاق اسلامی توجه کنند

دستگاه های فرهنگی استان سمنان به ترویج اخلاق اسلامی توجه کنند