مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-10سياسي

دستگاه های متولی صنعت، به شعارهای اقتصادی عمل کنند


در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصادی مطرح کردند که اگر دستگاه های متولی صنعت این شعارها را عملی کنند در شرایط تحریم نیز می توانیم در اقتصاد و تولید خود موفق باشیم.

- ایسنا/قزوین رییس خانه صنعت استان قزوین گفت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصادی مطرح کردند که اگر دستگاه های متولی صنعت این شعارها را عملی کنند در شرایط تحریم نیز می توانیم در اقتصاد و تولید خود موفق باشیم.

علی محمد زمانی، رییس خانه صنعت استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صنعتگران و فعالان اقتصادی همت، غیرت، شجاعت و جسارت دارند که همین ویژگی ها منجر به ایستادگی صنعت در مقابل تحریم ها و موجب رونق تولیدشده است.

البته باید بگوییم که امروزه مشکلاتی بر سر راه صنعتگران قرار دارد که ارتباطی به تحریم ها ندارد و این مشکلات و موانع را باید در تمامی دستگاه ها و رویکرد آن ها به تولید جستجو کنیم.

وی عنوان کرد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصادی مطرح می کنند اگر دستگاه های متولی صنعت این شعارها را عملی کنند در شرایط تحریم نیز می توانیم در اقتصاد و تولید خود موفق باشیم.

رییس خانه صنعت استان قزوین تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی موظف است بستر لازم ازجمله امکانات و زیرساخت های صنعت را برای سرمایه گذاری صنعتی فراهم کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی صنعت، به شعارهای اقتصادی عمل کنند

دستگاه های متولی صنعت، به شعارهای اقتصادی عمل کنند