مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-10سياسي

ارادت به امام رضا(ع) باید در رفتار مردم تبلور پیدا کند


مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بر لزوم تبلور عشق و ارادت به امام رضا(ع) و اهل بیت در اخلاق و رفتار مردم گفت: دروغ، غیبت و تهمت زیبنده جامعه اسلامی نیست و لازم است سیره اهل بیت(ع) در اخلاق و رفتار مردم نیز متبلور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید جلال فیاضی امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه گرافیک همدلی که با موضوع مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی در سرای قلم مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به پیشینه شکل گیری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: از حدود 20 سال پیش این بنیاد به منظور ابراز ارادت به ساحت امام رضا(ع) در قالب جشنواره شعر رضوی شکل گرفت و تداوم این موضوع موجب برگزاری مجموعه جشنواره های فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شد.

مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه همه استان ها به تدریج بخشی از این بار مسئولیت را به دوش گرفتند، خاطرنشان کرد: تعداد جشنواره های امام رضا(ع) به حدود 35 جشنواره رسید تا اینکه از حدود سه سال پیش موضوع بازنگری و نگاه توجه به تحولاتی که در فضای فرهنگی و هنری و رسانه ای اتفاق افتاد.

وی با اشاره به تغییر نگرش به تولیدات فرهنگی و هنری از کمیت به سمت کیفیت تصریح کرد: در همین راستا تصمیماتی اتخاذ شد و ادغام برخی از جشنواره ها و ایجاد رویدادهای فرهنگی و شب های فرهنگی در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت به امام رضا(ع) باید در رفتار مردم تبلور پیدا کند

ارادت به امام رضا(ع) باید در رفتار مردم تبلور پیدا کند