مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-10سياسي

آبرسانی به 80 روستای بخش مرکزی ارسنجان


با موافقت مدیرکل آبفا استان فارس مشکل آب شهرستان ارسنجان مرتفع و آبرسانی به 80 روستای بخش مرکزی این شهرستان انجام می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، در نشست مشترک  فرماندار ارسنجان که با  همراهی بخشدار ، رییس شورای شهرستان در دفترمدیرکل آبفای استان برای پیگیری رفع نواقص و مشکلات آب شرب شهرستان برگزار شد، موانع و راهکارهای لازم برای رفع کمبود آب ارسنجان بررسی و   موافقت مدیرآبفای استان برای رفع مشکلات این منطقه صادر شد .

فرماندار ارسنجان با اشاره به خروجی این نشست به خبرنگار فارس گفت : مدیرکل آبفا قول مساعد داده تا طرح مطالعاتی برای پیشگیری از بحران آب شرب بخش مرکزی که از نظر کمی و کیفی که بیش از 80 روستا را در برمی گیرد جهت انتقال آب از خارج از شهرستان انجام شود .

  محمد باقر کاظمی افزود: ترمیم و تعویض خطوط انتقال آب شرب شبکه داخلی تعدادی از روستاهای بخش مرکزی انجام می شود.

وی اظهار داشت : باید یک حلقه چاه جدید برای رفع مشکل اب شهر ارسنجان حفر شود و حقوق آبداران شهرستان که از دی ماه 98 تا کنون طلب کار میباشند پرداخت گردد.

  فرماندار ارسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت : هر چه سریع تر کف شکنی چاه دوم قدمگاه ، عملیاتی  شود و  روستاهای جلودر، دهبید تا ولی آباد برای حل مشکل آب شرب به طور مستقیم به مخزن اصلی متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 80 روستای بخش مرکزی ارسنجان

آبرسانی به 80 روستای بخش مرکزی ارسنجان