مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-10سياسي

زندگینامه 100 فرمانده شهید مازندران مستند می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: مستند زندگی نامه 100 فرمانده شهید استان با همکاری صدا و سیما تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر چهارشنبه در دومین جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه صدا و سیما دانشگاه مجازی است، اظهار داشت: در جنگ رسانه ای که دشمن به راه انداخته نیازمند حضور قوی تر و موثرتری در فضای مجازی هستیم.

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی بر ضرورت حضور نهادهای فرهنگی در این فضا تأکید کرد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با توجه به شیوع کرونا برنامه ها با نگاه هنری و مخاطب پسند در کمیته رسانه و فضای مجازی پیش بینی شده است.

سردار ملکی از تولید موشن گرافی، کلیپ ، نماهنگ و … با موضوع دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه ها از سوم خرداد در سطح وسیع و گسترده ای در شبکه های مجازی منتشر شده است و تا آخر اسفند نیز در قالب 42 هفته مناسبت ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین از تدوین کتاب نقش و عملکرد صدا و سیما در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و ضمن بر شمردن برنامه ها در کمیته رسانه و فضای مجازی افزود: تهیه آلبوم موسیقی مشترک دفاع مقدس، تشکیل کارگروه کارشناسی فضای مجازی و رسانه با مسئولیت روابط عمومی سپاه کربلا، آماده سازی زندگی نامه 100 فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه 100 فرمانده شهید مازندران مستند می شود

زندگینامه 100 فرمانده شهید مازندران مستند می شود