مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-10اقتصادي

افتتاح 15 پروژه حوزه پسماند در کرج/ آغاز فعالیت واحد پیرولیز


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افتتاح 15 پروژه در حوزه پسماند با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد خیری در نشستی که به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شده بود، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ساماندهی حلقه دره، گفت: سیاست های کلی مدیریت شهری و نظام محیط زیست شهری مبتنی بر کاهش تولید پسماند و دفع حداقلی و افزایش بازیافت است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه برای تحقق سیاست های مدیریت شهری در حوزه مدیریت پسماند برنامه هایی در دستور کار است و زیرساخت های خوبی نیز فراهم شده است.

افتتاح فاز اول کارخانه کمپوست کرج رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: بعد از گذشت پنج سال از تأسیس واحد پیرولیز که بازیافت 100 درصدی کیسه های پلاستیکی را انجام می دهد توانستیم اسفند سال گذشته مجوز آن را بگیریم و اکنون شروع به کار کرده است.

خیری همچنین افزود: کارخانه کمپوست با ظرفیت 350 تن که 10 هکتار از اراضی اطراف را آلوده کرده بود اورهال شده است و فاز یک آن با سرمایه 10 میلیاردی بخش خصوصی همراه با بازسازی خطوط قدیمی تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: امسال سال متفاوتی برای سازمان مدیریت پسماند است و 15 پروژه با ارزش تقریبی 50 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 پروژه حوزه پسماند در کرج/ آغاز فعالیت واحد پیرولیز

افتتاح 15 پروژه حوزه پسماند در کرج/ آغاز فعالیت واحد پیرولیز