مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-10سياسي

کشاورزی توسط دولت ها جدی گرفته نشده است/ لزوم توجه به ایجاد صنایع تبدیلی


نماینده ولی فقیه در استان همدان با انتقاد از اینکه کشاورزی آنگونه که باید توسط دولت ها و در دورهای مختلف جدی گرفته نشده است گفت : متاسفانه اعتقاد به اینکه کشاورزی می تواند کشور را متحول کند در دولت ها دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آغازین روز هفته جهاد کشاورزی در جمع مدیران این نهاد اظهار کرد: موفقیت در کار کشاورزی نیازمند همت جهادی است چراکه این عرصه در زمینه استقلال و خودکفایی کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم مسئولان با کشاورزان برای توسعه و حل مشکلات این بخش ضروری است افزود: طرح ها و ایده های کشاورزان باید مورد توجه کارشناسان باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص را ضروری دانست و گفت: سمت و سوی کشت محصولات باید به سمت ضروریات مصرف هدایت شود چراکه در برخی از بخش ها مثل حبوبات دچار کمبود هستیم و در بعضی از محصولات با مازاد تولید که گاها مشکل ساز می شود.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات قیمت های تضمینی کشاورز را راضی نمی کند به همین دلیل به اهدافی که در تولید نیاز داریم دست پیدا نمی کنیم ادامه داد: کشاورزی آنگونه که باید توسط دولت ها و در دوره های مختلف جدی گرفته نشده و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی توسط دولت ها جدی گرفته نشده است/ لزوم توجه به ایجاد صنایع تبدیلی

کشاورزی توسط دولت ها جدی گرفته نشده است/ لزوم توجه به ایجاد صنایع تبدیلی