مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-10اجتماعي

توقیف 35 دستگاه خودرو در چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس راهور استان چهارمحال و بختیاری از توقیف 35 دستگاه خودرو در اجرای طرح انضباط ترافیکی در خرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج حسین پور بیان کرد: در پی افزایش ناهنجاریهای ترافیکی، ایجاد مزاحمت و انجام حرکات پرمخاطره توسط برخی از رانندگان خودروها در برخی معابر شهر شهرکرد، اجرای طرح انضباط ترافیکی در دستورکار مأموران پلیس راهور قرار گرفت.

رییس پلیس راهور استان افزود: در اجرای این طرح که از ابتدای خردادماه آغاز شد، پس از هماهنگی قضایی، با تخلفات رانندگان قانون گریز که با ایجاد آلودگی صوتی، حرکات پر مخاطره، تغییر در وضعیت استاندارد خودرو، تغییر در سیستم اگزوز خودرو، استفاده از شیشه دودی، برای شهروندان به ویژه در ساعات پایانی شب ایجاد مزاحمت می کردند برخورد شد.

این مقام انتظامی افزود: در همین راستا 35 دستگاه خودروی سواری که رانندگان آنها مرتکب دو تخلف همزمان از جمله انجام حرکات نمایشی و نصب و استفاده از سیستم صوتی غیرمجاز شده بودند، با هماهنگی قضایی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح همچنین 166 دستگاه خودرو دارای آلودگی صوتی عادی، 82 دستگاه خودرو دارای نقص سیستم روشنایی، 45 دستگاه خودرو با شیشه دودی و 251 خودرو به دلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی اعمال قانون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 35 دستگاه خودرو در چهارمحال و بختیاری

توقیف 35 دستگاه خودرو در چهارمحال و بختیاری