مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-10سياسي

مطالبات رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) پیگیری می شود


فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مطالبات رهبری در تربیت جامعه، آموزش عمیق و سایر حوزه ها را با یک فضای جهادی و پای کار آوردن همه ظرفیت ها دنبال می کنیم.

- فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مطالبات رهبری در تربیت جامعه، آموزش عمیق و سایر حوزه ها را با یک فضای جهادی و پای کار آوردن همه ظرفیت ها دنبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) صبح امروز در حاشیه تودیع و تکریم فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه امام حسین (ع) چشمه سار زلالی است که در 40 سالگی انقلاب نقش و تاثیر فوق العاده ای دارد، بیان داشت: کادرهایی در سپاه ساخته شدند که جنگ را اداره کردند و پس از آن نیز در همه مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و در عبور و گذار موفق انقلاب در 40 سالگی اول نقش کلیدی و اساسی داشتند.

وی با بیان اینکه در 40 سالگی دوم به صدور بیشتر انقلاب در اقصی نقاط عالم نزدیک می شویم، اضافه کرد: این دانشگاه مسئولیت و رسالت اش سنگین تراست، چون باید بر مبنای مطالبات رهبری برای رسیدن به افق های مد نظر ایشان در تربیت جامعه، آموزش عمیق و سایر حوزه ها را در یک فضای جهادی و پای کارآوردن همه ظرفیت ها و هم افزایی و هماهنگی با سایر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) پیگیری می شود

مطالبات رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) پیگیری می شود