مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-10سياسي

موضوع 3 تفاهم نامه اشتغالزایی سفر نوبخت به خراسان جنوبی چیست؟


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم تعادل های منطقه ای شرق بسیار زیاد است اما در سال های اخیر دولت توجه ویژه ای به استان داشته است، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم تعادل های منطقه ای شرق بسیار زیاد است اما در سال های اخیر دولت توجه ویژه ای به استان داشته است، گفت: با تلاش مدیران پیش نویس سه تفاهم نامه بزرگ را برای رفع عدم تعادل ها آماده کرده ایم که در سفر دکتر نوبخت به امضا خواهد رسید.

مجید پورعیسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره دستاوردهای سفر سال گذشته دکتر نوبخت به استان، اظهار کرد: سال 97 اولین سفر ایشان به استان بود که طی آن تفاهم نامه ای امضا شد که تعهدی برای دو سال آینده ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه 940 میلیاردی جهش خوبی در زیرساخت های استان بود، افزود: در این تفاهم نامه به اعتبارات زیرساختی، کمک های معیشتی و مباحثی از این قبیل توجه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته توانسته ایم در مورد یک سوم از تعهداتی که در سفر دکتر نوبخت به آن پرداخته شد، اعتبارات را اخذ و در پروژه ها بکارگیری کنیم.

پورعیسی ادامه داد: دو سوم دیگر که معادل 600 میلیارد تومان است مقرر شده امسال با پیگیری هایی که صورت گرفت تزری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع 3 تفاهم نامه اشتغالزایی سفر نوبخت به خراسان جنوبی چیست؟

موضوع 3 تفاهم نامه اشتغالزایی سفر نوبخت به خراسان جنوبی چیست؟