مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-10سياسي

کرونا ایثار و فداکاری ایرانیان را به جهانیان نمایاند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر لزوم توصعه و ترویج اخلاق و صداقت در جامعه به تمجید از نوع دوستی مردم ایران و کمک به اقشار آسیب دیده پرداخت و گفت: - "کرونا" ایثار و فداکاری ایرانیان را به جهانیان نمایاند ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر لزوم توصعه و ترویج اخلاق و صداقت در جامعه به تمجید از نوع دوستی مردم ایران و کمک به اقشار آسیب دیده پرداخت و گفت: شیوع ویروس کرونا به رغم آسیب هایی که داشت توانست فرهنگ ایثار و فداکاری مردم ایران را به جهانیان نشان دهد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی 21خرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی بدون توجه به اخلاق به جایی نخواهد رسید اظهار کرد: این شورا باید نسبت به ترویج مکارم اخلاق در جامعه همت و تلاش کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه بدون توجه به اخلاق نمی توانیم نسبت به ایجاد تحول در فرهنگ عمومی، امیدی داشته باشیم گفت: باید نسبت به توسعه اخلاق ارزشی در جامعه همت کنیم و این شورا باید در این زمینه برنامه ریزی و اقدام جدب داشته باشد.

شاهچراغی با تاکید بر لزوم ارتقای عفت در جامعه و تقسیم بندی عفت در سه بخش عفت کلام، عفت دامن و عفت طعام اظهار داشت: باید به توسعه و ترویج عفت در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ایثار و فداکاری ایرانیان را به جهانیان نمایاند

کرونا ایثار و فداکاری ایرانیان را به جهانیان نمایاند