مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-10اقتصادي

829 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی استان سمنان انجام شد


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از واحدهای گردشگری گفت: تاکنون 829 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طاهریان بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در میراث فرهنگی سمنان با اشاره به ضرورت بازرسی از واحدهای گردشگری اظهار داشت: تاکنون 829 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی استان انجام شد.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون درمجموع یک هزار و 464 مورد بازرسی از واحدهای گردشگری استان سمنان انجام شده است، خاطرنشان کرد: 463 مورد بازرسی از رستوران های بین راهی و سفره خانه های سنتی، 118 مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و 54 مورد بازرسی از زائرسراها، خانه های مسافر، مراکز طبیعت گردی و مناطق نمونه گردشگری انجام شده است.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات به گردشگری هدف اصلی از اجرای این بازرسی ها است، افزود: دستگاه های نظارتی در بازدید از این واحدها مشارکت داشتند.

طاهریان از ارائه دو مورد تذکر و دو فقره اخطار به واحدهای متخلف در این مدت خبر داد و گفت: در صورت تکرار تخلف با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

829 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی استان سمنان انجام شد

829 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی استان سمنان انجام شد