مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-10اقتصادي

سازمان محیط زیست با شماره گذاری تاکسی های یورو 4 موافقت کرد


سازمان حفاظت محیط زیست که پیش از این بر ارتقای استاندارد خودروها به یورو5 اصرار داشت با شماره گذاری حدود 2200 تاکسی نوساز یورو4 موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، در حالی که بر اساس قانون هوای پاک قرار بود از ابتدای سال 98 فروش خودروهای یورو 4 ممنوع شود و خودروسازان پیش از اقدام به فروش نسبت به دریافت مجوزهای آلایندگی و استانداردهای یورو 5 اقدام کنند اما بنابر درخواست خودروسازان اجرای این قانون تا سال 99 به تعویق افتاد.

با این وجود اکنون سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درخواست شماره گذاری تاکسی های دارای استاندارد یورو 4 را کرده است.

آن هم در شرایطی که سازمان حفاظت محیط زیست بارها تاکید کرده بود که جلوی شماره گذاری خودروهای یورو 4 در سال 99 را خواهد گرفت.

جالب اینجاست که این سازمان از قول مساعد سازمان حفاظت محیط زیست برای شماره گذاری 500 تاکسی نوسازی شده با استاندارد یورو 4 خبر داده است.

مسعود تجریشی - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست - با اشاره به اینکه این تاکسی های یورو 4 شرکت ایران خودرو تولید سال گذشته هستند و قرار بود که طی اواخر سال گذشته نیز شماره گذاری شوند، به ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل کامل نبودن یک قطعه از آن ها و شرایط گسترش بیماری کووید-19 در کشور تحقق این امر میسر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان محیط زیست با شماره گذاری تاکسی های یورو 4 موافقت کرد

سازمان محیط زیست با شماره گذاری تاکسی های یورو 4 موافقت کرد