مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-10ورزشي

فرمانده جدید سپاه رفسنجان معرفی شد


سرهنگ محمد پساوند طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به عنوان فرمانده سپاه رفسنجان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده سابق سپاه شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: در طول مدت خدمتگزاری در رفسنجان اگر کاری انجام شده با عنایت خداوند بوده است و ما وسیله ای بیش نبودیم.

سرهنگ علی اکبر شاهرخی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی و زیرساختی در شهرستان برخی به اتمام رسیده و برخی نیاز به پیگیری دارد، افزود: راه اندازی سوله های صالحین چند منظوره به اتمام رسیده است و سالن 9 دی کامل شده است، احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی (ره) در حال انجام است که کمک حال مجموعه بهداشتی شهرستان خواهد بود.

وی بیان کرد: 10 پایگاه مقاومت بسیج در رفسنجان طی 22 ماه گذشته شکل گرفت و یکی از موضوعات مهم در رفسنجان گردان عملیاتی و احداث میدان تیر بود که مورد نیاز رفسنجان است که تجهیز و تکمیل شده و برگ زرینی در تاریخ رفسنجان است.

وی ادامه داد: سالن های ورزشی و زمین های چمن با کمک مجموعه سپاه تجهیز شده اند و اقدامات انجام شده به عنوان برگ زرینی در تاریخ رفسنجان ماندگار خواهد شد.

شاهرخی یادآور شد: همدلی سپاه در کنار نیروهای امنیتی کمک زیادی به امنیت پایدار در شهرستان کرد، با همدلی شورای تأمین و همکاری مقاطع مختلف در ابعاد اجتماعی توانستیم خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید سپاه رفسنجان معرفی شد

فرمانده جدید سپاه رفسنجان معرفی شد