مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 14:052020-06-10اقتصادي

70 هزار خانه در طرح «اقدام ملی مسکن» در استان اصفهان احداث می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برنامه طرح اقدام ملی استان اصفهان 70 هزار و 780 واحد است که حدود 40 هزار واحد در شهرهای جدید استان و مابقی در دیگر شهرها ساخته می شود و از این میزان تعداد 22 هزار و 500 واحد مربوط به شهر جدید بهارستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه ای که به ریاست علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور سعیدی کیا رییس هیات مدیره سازمان توسعه مسکن ایران برگزار شد، نحوه تسریع اجرای طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

  علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن 109 شهر از بزرگ ترین نظام سکونتگاه شهری در بین استان های کشور برخوردار است.

گفت: همواره شاهد حجم بالای درخواست مسکن در استان هستیم لذا به دلیل اینکه سرریز جمعیت کلانشهرها قرار است به سمت شهرهای جدید سوق داده شود تمرکز عمده شهر اصفهان در شهر جدید بهارستان که از لحاظ سکونت دارای موقعیت مناسب واهمیت ویژه ای برخورداراست.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: برنامه طرح اقدام ملی استان اصفهان 70 هزار و 780 واحد است که حدود 40 هزار واحد در شهرهای جدید استان و مابقی در دیگر شهرها ساخته می شود و از این میزان تعداد 22هزار و 500 واحد مربوط به شهر جدید بهارستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار خانه در طرح «اقدام ملی مسکن» در استان اصفهان احداث می شود

70 هزار خانه در طرح «اقدام ملی مسکن» در استان اصفهان احداث می شود