مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 14:252020-06-10بين الملل

ماکرون از طرف های درگیر لیبی خواسته به میز مذاکره برگردند


منابعی در کاخ الیزه به رسانه های سعودی گفته اند که رییس جمهور فرانسه با گوشزد کردن نفوذ ترکیه در لیبی، به طرف های متخاصم در این کشور گفته به میز مذاکره برگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های سعودی به نقل منابع در کاخ ریاست جمهوری فرانسه (کاخ الیزه) مدعی شدند که رییس جمهور این کشور از طرف های درگیر در لیبی خواسته سریعاً به میز مذاکره برگردند.

شبکه های تلویزیونی العربیه و الحدث عربستان سعودی امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که امانوئل ماکرون در تماس هایی با ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده شرق لیبی و فایز السّراج ، رییس دولت وفاق ملی این کشور، مداخله ترکیه در لیبی را مسئله خطرناکی دانسته و بر اهمیت بازگشت به مذاکره بین آن ها تأکید کرده است.

منابع فرانسوی در کاخ الیزه به رسانه های سعودی گفتند که ماکرون علاوه بر حفتر و السراج، تماس هایی در سطح بین الملل نیز داشته و طی آن، بر اهمیت ممانعت از وخامت اوضاع در لیبی تأکید کرده است.

به رغم ادعای شبکه های الحدث و العربیه، هنوز کاخ ریاست جمهوری فرانسه در مورد ادعای این دو شبکه بیانیه ای صادر نکرده است.

راست به چپ؛ حفتر و مارکون خلیفه حفتر و فائز سراج   اتحادیه اروپا شب گذشته به همراه وزرای خارجه فرانسه، انگلیس و ایتالیا از طرف های درگیر در لیبی خواستند درگیری ها را متوقف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون از طرف های درگیر لیبی خواسته به میز مذاکره برگردند

ماکرون از طرف های درگیر لیبی خواسته به میز مذاکره برگردند