مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 17:152020-06-10اقتصادي

مسائل بانکی و گمرکی مشکل عمده واحدهای تولیدی است


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان، گفت: مشکل عمده واحدهای تولیدی استان زنجان در زمینه مسائل بانکی، تخصیص ارز و امور گمرکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یگانه فرد عصر چهارشنبه در نخستین جلسه گردهمایی روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران کل بازرسی چهار استان شمال غرب کشور در محل اداره بازرسی زنجان، با بیان اینکه مشکل عمده واحدهای تولیدی استان زنجان در زمینه مسائل بانکی، تخصیص ارز و امور گمرکی است، گفت: روی، صنعت غالب استان زنجان است که در مواد اولیه و تخصیص ارز، مشکل دارد.

وی افزود: مشکل عمده زنجان و استان های شمال غرب کشور در حوزه معدن، گون است که وجود این گونه گیاهی، معدنکاران را با مشکل مواجه کرده است.

یگانه فرد با بیان اینکه هر سه ماه پایش کسب و کار در استان انجام می شود و پنج مورد از مشکلات استانی احصا شده است، ادامه داد: واحدهای تولیدی روی در استان زنجان مشکل خیلی جدی دارند و این واحدها خاک را به صورت موقت وارد می کنند بدون اینکه ارزی مبادله شود.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در بخش معدن نیز با مشکل بخشنامه منابع طبیعی در خصوص گون مواجه هستیم، ابراز کرد: حوزه معدن استان زنجان به شدت با این مسئله مشکل دارد و از سال 97 تا امروز این موضوع برطرف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل بانکی و گمرکی مشکل عمده واحدهای تولیدی است

مسائل بانکی و گمرکی مشکل عمده واحدهای تولیدی است