مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-11سياسي

شرط کافی توسعه گردشگری مذهبی فراهم کردن زیرساخت های میزبانی است


عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: اگرچه وجود جاذبه های مذهبی شرط لازم توسعه قطب های گردشگری مذهبی است، اما کافی نبوده و تا زمانی که زیرساخت های مساعد و مطلوب برای میزبانی گردشگر فراهم نباشد، - عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: اگرچه وجود جاذبه های مذهبی شرط لازم توسعه قطب های گردشگری مذهبی است، اما کافی نبوده و تا زمانی که زیرساخت های مساعد و مطلوب برای میزبانی گردشگر فراهم نباشد، جاذبه ها، هر چه قدر هم منحصربه فرد، توانایی عرض اندام ندارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو در سومین روز نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که به صورت برخط برگزار شد، سازوکارهای دستیابی و تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با محوریت قطبهای گردشگری مذهبی را تشریح کرد.

وی گفت: اگرچه از گردشگری عمدتاً به عنوان موتور محرک اقتصاد یاد می شود، اما اهمیت وجه فرهنگی این صنعت موجب اشاره مستقیم به گسترش قطب های گردشگری با محوریت مناطق و مراکز هویت ساز در یک بند مجزای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ خاطرنشان کرد: از آنجایی که قطبی سازی گردشگری مناطق هویت ساز منجر به تمرکز امکانات و به تبع آن، هزینه کرد گردشگر در نقاطی خاص می شود، در عین گسترش قطب های گردشگری، توزیع و پراکندگی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط کافی توسعه گردشگری مذهبی فراهم کردن زیرساخت های میزبانی است

شرط کافی توسعه گردشگری مذهبی فراهم کردن زیرساخت های میزبانی است