مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-11اقتصادي

ناز نوبرانه های بازار فرو می نشید


در حال حاضر ما با کمبود محصولات در بازار میوه تره بار مواجه نیستیم و قیمت های فعلی فروخواهد نشست.

- ایسنا/قم رییس صنف میوه فروشان قم گفت: در حال حاضر ما با کمبود محصولات در بازار میوه تره بار مواجه نیستیم و قیمت های فعلی فروخواهد نشست.

عباس موحدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص قیمت های نجومی میوه در بازار تره بار قم، بیان کرد: خوشبختانه ما در قم کمبود میوه و تره بار نداریم و به نظر من قیمت ها نیز مناسب و در حد معمول است.

وی افزود: گرانی میوه های بهاری همچون قیسی و گیلاس به دلیل کمبود عرضه و افزایش تقاضا در بازار است، در حال حاضر قیمت قیسی کیلویی 35هزار تومان و گیلاس کیلویی 40هزار تومان است اما در روزهای آتی این افزایش قیمت شکسته خواهد شد.

موحدی با اشاره به اینکه قیسی و گیلاس میوه های نوبرانه بهار است ادامه داد: در واقع این میوه های بهاری از مشهد و بجنورد وارد می شود و استان قم هنوز برداشت محصولات بهاری خود را آغاز نکرده است، به همین دلیل با افزایش عرضه این محصولات قیمت ها کاهش می یابد.

رییس اتحادیه میوه فروشان گفت: اکنون در بازار قیمت هندوانه و لیمو ترش و خیار گلخانه ای موجود در میدان میوه تره بار با وجود نرخ تصاعدی آن ها در روزهای گذشته، به نرخ عادی و معمول خود بازگشتند و ازین رو از جهت گرانی میوه های بهاری جای نگرانی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناز نوبرانه های بازار فرو می نشید

ناز نوبرانه های بازار فرو می نشید